This blog is own personally by DayDreamer's Que3n.All content of this blog are copyrighted to the author. To contact author, please click on CBox. tq. Enjoy reading DayDramer's blogsite.

GoSSips Folks

Saturday, January 14, 2012

Si Penunggu Yang Setia

Bila aku boleh meminta..
Ingin ku tahu segala yang tersirat dihatinya..
Semakin aku cube untuk mengenalnya, seakan aku tak bisa lepas darinya...
Tuhan ku pasrahkan diriku untuk menerima semua jalan hidupku ini.

Mengikut apa yang Kau tunjukkan padaku..
Syukran Ya Allah, untuk sedikit waktu yang engkau berikan padaku..
tak ada satu sesal pun untuk semua jalan hidupku ini...
walau terkadang aku menghela keluhan & berharap akan cinta yang ku nanti...
Ya Allah, berikan aku cinta untuk temani sepiku di sisa jalan hidupku ini..
Di saat jalan telah sampai di akhir tujuan.


No comments:

Post a Comment