This blog is own personally by DayDreamer's Que3n.All content of this blog are copyrighted to the author. To contact author, please click on CBox. tq. Enjoy reading DayDramer's blogsite.

GoSSips Folks

Monday, December 19, 2011

Penantianmu Kekasih....

Aku menunggumu kerna Allah, Ini bukan kerna aku merajuk utk sebuah penantian...mengapa harus aku mengukapkan semua ini?...Kerna aku tahu,diriku terlalu banyak kekurangan dan karenanya aku butuh seseorang yg lebih halus utk menaklukki hatiku yang tegas dan yang lebih sabar utk menguatkan hatiku yg lemah dgn izin-Nya...aku tahu terlalu banyak yg harus diperbaiki untuk memilikimu...aku menunggumu utk menjadi peneman perjalanan hidupku menujuNya...aku menunggumu utk lebih membimbingku dgn tulusmu utk lebih mengajarku dgn sabar hingga kenikmatan imanku terhadapNya semakin mendalam...dgn izin-Nya disetiap harinya utk selama-lamanya..Aamiin ya Rabbal'alamin


No comments:

Post a Comment