This blog is own personally by DayDreamer's Que3n.All content of this blog are copyrighted to the author. To contact author, please click on CBox. tq. Enjoy reading DayDramer's blogsite.

GoSSips Folks

Friday, June 22, 2012


Sayang saat dirimu mengalirkan air mata..
Aku turut meratapinye..
Andai aku mampu meragut segalaku segala kesedihanmu..
Andai aku mampu memepersembahkan kepadamu sang mentari untuk menyinari kesuraman hidupmu..
Andai aku punya sayap..
Terbang aku menuju sisimu..
Menghilangkan gelora dihatimu..
Menangislah sepuas-puas dirimu di bahuku..
Kerna akan aku pastikan air matamu yang berharga tidak akan mengalir dek kesakitan yang tidak tertanggung olehmu..terulang lagi..
Sahabatku~
Saat sendirian menangung derita di hatimu..
Ketahuilah..aku sentiasa di sisimu..
Walau jarak di pandangan matamu..
Namun hati ini akan selalu dekat denganmu..kerna kau adalah SAHABATKU~


No comments:

Post a Comment